【Business Email】Apology

 


■ すみませんでした。
I'm sorry.

■ 申し訳ございません。
I'm really sorry.

■ 誠に申し訳ございませんでした。
I'm really sorry for that.

■ お詫びいたします。
I would like to apologize.

■ 深くお詫び申し上げます。
Please accept my deepest apology.

■ 返信が遅くなり申し訳ございません。
We apologize for the late reply.

■ お詫びの申し上げようもございません。
We apologize for the inconvenience.
【※ Strong Expression 】

■ 陳謝のほかございません。
There is nothing but an apology.

■ ご迷惑をおかけしてしまい、
申し訳ございませんでした。
We apologize for any inconvenience caused.
[※လုပ်ခဲ့တဲ့အမှားအတွက်တောင်းပန်ခြင်း]

■ ご迷惑をおかけするかもしれませんので、
誠に申し訳ございません。
We apologize for any inconvenience.
[※ဖြစ်လာမယ့်အဆင်မပြေမှုတွေအတွက်
 ကြိုတောင်းပန်ခြင်း]

今回はお許しいただきますよう
お願いします。
ဒီတစ်ကြိမ်တော့နားလည်ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့
တောင်းဆိုပါတယ်။

二度とこのような失態を繰り返さない
ように、以後十分に注意して業務に励みます。
ဒီလိုအမှားမျိုးနောက်တစ်ကြိမ်မဖြစ်အောင်
 သတိထားပြီးလုပ်ပါမယ်။
[※Strong Expression]

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